سلام مامانا میتونم ماه اخر جگر بخورم؟

۱۰ پاسخ

من توی ۶ ماهگی خوردم مشکلی نداشت
ولی تو ماه یه بار میتونی
اونم مقدار کم ، نباید زیاده روی کنی عزیزم

وای من انقدددد دلم میخوادازهمون اول بارداری ولی خودمو نگه داشتم نخوردم منتظرم تموم شه بعد 😫

منم هوس کرده بودم دکترم گفت نخور فقط یه لقمه خوردم

آره حتما عالیه برا کم خونی
من ۴ ماهگی خوردم

عزیزم بخور ولی زیاده روی نکن

من که چتد بار خوردم توام بخور نوش جونت

من که تا حالا چند باری خوردم 🤓

میگن ضرر داره نخور تو این همه وقت صبر داری یه یک ماه دیگه هم صبر کن

من خوردم تازگی خدارو شکر مشکلی پیش نیومد زیادم خوردم،،🫣

سلام دوستان من خوردم
با دکترم صحبت کردم گفت ماهی یه بار اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان آیــلـیــن🦋 مامان آیــلـیــن🦋 ۱۰ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ ماهگی
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۸ ماهگی
مامان ميسای آسمونی🖤 مامان ميسای آسمونی🖤 ۱۲ ماهگی
مامان حسام مامان حسام ۵ ماهگی