من توی ۶ ماهگی خوردم مشکلی نداشت
ولی تو ماه یه بار میتونی
اونم مقدار کم ، نباید زیاده روی کنی عزیزم
وای من انقدددد دلم میخوادازهمون اول بارداری ولی خودمو نگه داشتم نخوردم منتظرم تموم شه بعد 😫
منم هوس کرده بودم دکترم گفت نخور فقط یه لقمه خوردم
آره حتما عالیه برا کم خونی
من ۴ ماهگی خوردم
عزیزم بخور ولی زیاده روی نکن
من که چتد بار خوردم توام بخور نوش جونت
من که تا حالا چند باری خوردم 🤓
میگن ضرر داره نخور تو این همه وقت صبر داری یه یک ماه دیگه هم صبر کن
من خوردم تازگی خدارو شکر مشکلی پیش نیومد زیادم خوردم،،🫣
سلام دوستان من خوردم
با دکترم صحبت کردم گفت ماهی یه بار اشکال نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.