دخترا من قند ناشتا ۶۷ خونه گرفتم افت قنده ؟؟

۵ پاسخ

افت. قند محسوبش نمیکنه میگه خوبه
چون خودمم تو ازمایشم نشون داد افت قند دارم دکتر گفت زیادی گرسنه موندی دلیلش همینه

اره دیگه

منم همینقد بود دکترم گفت خوبه

خوب بخاطر همینه، برو یچیزی بخور، چرا میزاری اینهمه گرسنه بمونی ک قندت افت کنه، خوب نیست دختر

حتما بیشتر از ده ساعته چیزی نخوردیه

سوال های مرتبط

مامان Mah🌙ida مامان Mah🌙ida ۱۰ ماهگی
مامان رایان و راکان مامان رایان و راکان هفته سی‌وششم بارداری