۸ پاسخ

ممنون

تا دو ماهگی عادیه

هم از بوسه هم اینکه بوسم نکرده باشین باز جوشو میزنه دختر منم اینطوریه

گرمیه ... بچه منم داشت ولی بعد دو روز انگار باز سفید میشد

اطرافیان من میگن بچه داره جون میگیره تپل میشه بخاطر این از این جوش میزنه

حتما دور دهنشو با یه دستمال خیس تمیز کن شیر یه ذره میمونه جوش میزنه دور لب بچم

گاهی گرمیه

به نظرم از بوس نیست انگار جوش نوزادی بچه منم داره

سوال های مرتبط

مامان ❤️ماهلین مامان ❤️ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان آنیسا و آرکان مامان آنیسا و آرکان ۴ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق قصد بارداری
مامان ماهلین مامان مامان ماهلین مامان ۶ ماهگی