سلام..وزن دخترم۶۶۰۰بود قدشم۶۱ خوبه؟وزن تولدش ۳۴۰۰بود

۴ پاسخ

تو ۵ ماهگی باید وبرابر تولدش باشه نسبت به وزن تولدش یکم کم وزن گرفته ولی اشکال نداره

یکم کمه ولی خوبه. باید دو برابر تولد شده باشه

دختر منم چهار ماهگی 6400بود وزن تولد 3300بود وزنش کمه

واکسن ۴ماهگی رو زد؟

سوال های مرتبط