سلام واسه سنو واژینال ۱۲ سیکل میرن یا ۱۳ یا فرقی نمیکند

۵ پاسخ

۱۲ سیکل بری بهتره

دکتر من که همیشه میگه روز ۱۳ برو

۱۲بری خوبه چون معمولا برا روز ۱۳ آمپول میدن اگه نیاز باش

سلام عزیزم فرقی نداره منم روز 11پری رفته بودم

کیت تخم گذاری اگه خواستی بگیر بزن

سوال های مرتبط

✨p♡ris♡👰🏻 ✨p♡ris♡👰🏻 قصد بارداری
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته هشتم بارداری