چند سیکل میرن سنو فولیکول ❌✅🥲

۸ پاسخ

اگه بخوای قرص بخوری ۳سیکل اگه نه ۱۲سیکل

منم ۱۲سیکل میرم یا اینکه ۱۴سیکل

یبار ۳سیکل رفتم سونو شدم قرص خوردم آمپول زدم یبار ده سیکل باز سونو دوتا دیگه امپول زدم یبار ۱۴ سیکل رفتم ک اون موقع فولی غالب دوتا داشم

۱۲ پریودی

13اینا

۱۰_۱۲

روز سه

من دوم سیکل پریود رفتم

سوال های مرتبط

مامان محمد و دوقلوها مامان محمد و دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شازده پسر👶👶 مامان شازده پسر👶👶 هفته بیستم بارداری