۱۰ پاسخ

شکلات تلخ بخور که واسه بچه خوب باشه عزیزم

بخور اما رعایت کن عزیزم البته اگر دیابت بارداری نداری

من دلم کیک خیس شکلاتی میخاد با یک لیوان شیر سرد😍😍😍😋
اما نمیشه بخورم.☹️

ن بخور گلم

کم بخوری نه ضرر نداره

بهتره نخوری منم دلم لک زده واسه شکلات صبحانه تو یخچالم🥲

آره نخوری بهتره

نه چرا باید ضرر داشته باشه😐تاحالا نشنیدم
بخور نوش جونت فقط زیاده روی نکن

وای منم شکلات و قهوه و کاکائو 😣😣

اره هم قندت میره بالا
هم دکتر به من گفت گرمیه ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قهرمان کوچولو مامان قهرمان کوچولو ۴ ماهگی
مامان تودلی💝💝 مامان تودلی💝💝 هفته سی‌ونهم بارداری