۴ پاسخ

عزیزم برنامه میلی رو داری

اگه جانبازی داری رایگانه. بعدم ازادشم کلا قیمتی نداره بین ۲۰۰ تا ۷۰۰ بستگی به جایی که میری داره

من آزمایش قند و آزمایشات ۷ ماهگی رو چند روز پیش انجام دادم با نیرپ مسلح شد ۲۰۰ و خورده ای

من با بیمه تامین و تکمیلی ۷۰هزار شد

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۳ ماهگی
مامان مهرشاد 😍 مامان مهرشاد 😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخملی🩷 مامان دخملی🩷 هفته سی‌وسوم بارداری