خانما میگم ازمایش 24هفته چجوریع

۵ پاسخ

شربتو خوردی درازبکش ک گیج نشی و حالت تهوع نگیری

سوم*

ازمایش قنده
اول ناشتا ی خون میگیرن بعد شربت میخوری بعد یکساعت خون دوم
یکساعت بعد خون سون

اگه آزمایش قند که اونطوری که میگن سخته اصلا سخت نیست فقط خوردی بشین ی جا زیاد تکون نخور همین خیلی راحت مزشم مزه شربت پرتقال میده

ازمایش قند ی شربت بهت میدن بخوری خوشمزس
چندمرحله ای قبلش باید ۱۲ساعت ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهرشاد 😍 مامان مهرشاد 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری