۶ پاسخ

من پسرم ۹ کیلوعه ۴ شرتی گرفتم ولی احساس میکنم تنگه براش
معمولی رو ۴ پلاس میگیرم
برای پسر شما فک کنم ۶ بهتر باشه

۶ بگیر شرتی رو معمولی ۵

گوچیکه

سایز ۶

من ۵ میبندم دخترم نزدیک ۹.شما ۶ بهتره بگیری

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۲۷۰۰ مادر❤️
@food_babyy

سوال های مرتبط

مامان دوردونه مامان دوردونه ۱ سالگی
مامان 🫀 قندی🫀 مامان 🫀 قندی🫀 ۲ سالگی