همه‌رو میفرستن اکوی قلب؟

۷ پاسخ

سلام به من تو ماه 6بارداری گفت برو نرفتم دیگه چیزی نگفت دکتر دیابت دارم تیروئیدم کم کاره دیگه نمیدونم شاید اشتباه کردم که نرفتم ولی خدا روشکر تاالان همه چی خوب پیش رفته توکل بخدا

اگه میتونی برو..خیلی خوبه خیالت راحت میشه..من ۱۸ هفته رفتم با انومالی

من برای خودم میگم جنین هنوز انجام ندادم نمیدونم

فک کنم هفته ها متفاوته چون من هفته ۲۲رفتم

نه نیاز نیست همه برن
من قندم لب مرز بود دکتر برام نوشت که قلب جنین چک بشه یه وقت قند روش اثر نذاشته باشه

بله همه رو میفرستن برای زایمان نیازه

خودت یا جنین ؟
برای من ۲۸ هفته برای جنین ۳۵ هفته برای خودم نوشت

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۱ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۱۱ ماهگی
مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیامهر🩵 مامان کیامهر🩵 ۱۱ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۴ ماهگی