۲ پاسخ

من ماه پیش رفتم ۲۳۰۰ با ویزیت دکتر شد.حسینی رفتم.(دکتر ویزیت نمیکنه ها🙄🤦‍♀️مستقیم میری اتاق اکو،ولی ۳۰۰ اینا ویزیت میگیرن،)من چون بیمه داشتم مهم نبود.
اون یکی ۲۵۰۰ میگفت.

من از دکتر سوال کردم گفت ۲یا۳ ت باشه

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته چهلم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وششم بارداری