خانوما حالت تهوع داره خفم می‌کنه چیکار کنم؟

۸ پاسخ

عزیزم یه تیکه کشک بذارید توی دهنتون ولی نجوید بذارید خودش آب بشه
دکتر هم بهم گفت یه تیکه یخ یا شیرموز یا هر نوشیدنی دیگه که دوس دارم بذارم توی بذارم توی فرسزر یخ بزنه بعد یه تیکه نازکش رو بذارم توی دهنم ولی نجوم بذارم خودش آب شه حالت تهوع رو خیلی بهتر میکنه

منم سنگین شدم انگار سرما خوردم از وقتی حامله ام دیگ کلافه شدم

منم همینجوریم کلافه شدم..خیلی حالم بده هرچی میخورم بازم حالم بده

عزیزم تحمل😔

نارنگی بو کن .معجزه میکنه

منم نفس نمیتونم بکشم

‌b6 بخور

عادیه منم همینجوریم چیزای

سوال های مرتبط

مامان آریا وتودلی💙💙 مامان آریا وتودلی💙💙 هفته نهم بارداری
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرتا نوش مامان آرتا نوش هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه ها🐣🥹 مامان جوجه ها🐣🥹 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق🌰🤎 مامان فندق🌰🤎 هفته شانزدهم بارداری
مامان آرام مامان آرام هفته بیست‌وهشتم بارداری