منم داشتم الان دوروز خوبم یه روز بد
دقت کردم وقتی گرسنه میشم حالت تهوع بیشتر میشه
من به نون خشک و بیسکویت حساس بودم دهنم ترش میشد بدتر حالم بد میشد
همیشه سعی کن یه چیزی کنارت باشه یکم یکم بخور
دقیقا منم حالت تهوع شدید و بیحالی و اصلا دارم میمیرم
دمنوش زنجبیل
دمنوش به وسیب
سیراب شیردان بخور خوب میشی
دمیترون اگه نمیتونی تحمل. کنی
دکترمیگف حالت تهوع خیلی خوبه یعنی سطح تستوسترون بالاس،واین یعنی جنین سلامت،وخیلی خوبه منم اینطورم همراه با ترش کردن معده،چیزی نمیتونم بخورم ولی تحمل میکنم
لیمو ترش بو کن.. زنجفیل هم میگن خوبه برا تهوع. اگه بتونی اب سیرابی بخوری هم خوبه. سعی کن. طولانی گرسنه نباشی همیشه یه تیکه نون خشکه دم دستت باشه.. قرص بی شش و اگه دکترت تجویز کرد دمیترون هم میشه بخوری
منم همراه با سرگیجه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.