۲ پاسخ

دخترمنم زردیش۱۶بود بستری شد دوروز بعد اومد روی۵ و مرخص شد. ولی قرص خورد تا یکماهگی طول کشید تا کامل خوب شد. حتما پیگیری کنین. خداروشکر زردی بچم بهتر شد ولی هنوز پوستش کدر و تیره هست دکتر گفت بخاطر اینه که زردیش طولانی شده.

بله بالای ده بالاس

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۸ ماهگی
مامان سلطان مادر مامان سلطان مادر ۱۰ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۴ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان کـیان🩵✨ مامان کـیان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐥💙 مامان جوجه رنگی🐥💙 ۱۳ ماهگی
مامان پسرم قلبم❤️ مامان پسرم قلبم❤️ ۸ ماهگی