۶ پاسخ

نه طبیعیه اگه همراه با درد نباشه

نه عادیه

عزیزم بعضی وقتا طبیعیه ی شال ببند روشکمت شاید نی نی سردش شده
یا کار سنگین کردی خسته شده

بچه خودشو سفت میکنه میاره بالا😂

من هم شکمم سفت میشه دکتر گفت طبیعیه

کل شکمم سفت میشه

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی