۴ پاسخ

تب نیس ولی من خودم از ۳۶/۵به بالا دست و رو بچمو میشورم و خنک نگه میدارم خیلی بالا نره تبش

تب نیس
اما یکم بدنش گرمه
لباساش کم کن یا یکم پنجره باز کن

نه تب نیست خداراشکر یه ساعت دیگه بگیر دیدی داره میره بالا سریع پاراکید بده بهش

خنک نگهش دار،تب نیست ولی دیدی داره بالاتر میره عددش یعنی تب داره

سوال های مرتبط

مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی
مامان سید آروین مامان سید آروین ۱۷ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی