مامانا ۳۷ یعنی تب داره؟

۵ پاسخ

نه عزیزم از ۳۷نیم به

نه عزیز

عزیزم ۳۸ تبه

نه ۳۷.۵ ب بالا تب خفبفه

تو بهداشت ب من گفت 37/5ب بالا میشه تب

سوال های مرتبط

مامان سید آروین مامان سید آروین ۱۷ ماهگی
مامان گندم و گیسو😍 مامان گندم و گیسو😍 ۱۷ ماهگی
مامان نیلا
۱۴۰۴/۴/۴ مامان نیلا ۱۴۰۴/۴/۴ ۱۲ ماهگی