خانوما آزمایشای بارداریو بعد از تشکیل قلب انجام بدم؟؟

۶ پاسخ

به من نوشته تو این هفته برم ولی سونو قلب هفته دیگه

برا من نوشت گفت اگه قلبش تشکیل شد برو
منم چون ندیدن فعلا جنین تو‌سونو منتظرم

من شیش هفته و یک روز رفته بودم دکتر قلبش تشکیل شده بود همون روز تازه دکتر برام ازمایش نوشت که برم انجام بدم امروز انجام دادم

دکترت بنویسه برات تو بهداشت رایگان انجام میدن

چکاپ منظورته !؟؟ فرقی نداره تاقبل۱۲ هفته برو

ن قبلش انجام میدن از هفته ششم

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وششم بارداری