سلام بنظرتون nt تعیین جنسیتش درسته

۱۷ پاسخ

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

برای من درست بود.سونوگراف اونقدر اطمینان داشت که داخل برگه سونو هم جنسیت رو قید کرد

بستگی به مهارت دکتر داره
گاهی وقتا درسته گاهی هم نه
برای من حتی احتمال هم نداد😕

ن عزیزم ب من گفتن ب دختر میخوره
ولی بعدش پسر شد

برای من درست بود

برا بچه اولم که درست بود گفت پسره و پسر بود
اینبارم گفته پسره تا برم انومالی ببینم درسته

خانومای خوشگل من از دیروز تا حالا سرگیجه دارم و بی حال آیا طبیعی؟؟؟

نه دقیق نیست

برا من سر بچه هام درست بود
به کاربلدی و ماهر بودن دکترته

برا من درست دراومد

برامن درست بود صد درصد بود

برا من گفت پسره ولی اشتباه بود

اره بعضی دکترا درست تشخیص میدن!البته برامنو اصلا حتی حدسم نزد😄

برای من اشتباه بود

نه عزیزم ۵۰ درصد احتمال میدن

برا بعضیا هست برا بعضیام نه معمولا وقتی میگه پسره درسته ولی دختر ممکنه عوض شه

احتمالیه
منم منتظرم آنومالیو برم

سوال های مرتبط

مامان نعمت الهی👶🏻💛 مامان نعمت الهی👶🏻💛 هفته سیزدهم بارداری
مامان بسکوییت🤍 مامان بسکوییت🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته هفدهم بارداری
مامان پسری👦🏻🫀 مامان پسری👦🏻🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخملیم🩷 مامان دخملیم🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترم آوین مامان دخترم آوین ۴ ماهگی