سلام خانوما وزن ۱۵۳۷ تو هفته من خوبه؟

۷ پاسخ

عزیزم احساس میکنم کمه یه کوچولو

خوبه 😍😍 من هنوز نرفتم سونو وزن . یعنی تا به دنیا میان هربار میری سونو هی استرس آوره . میگم نکنه وزنش کم باشه

خوبه اره❤️😍

سلام عزیزم عالیه برا من ۱۴۵۰ بود دکترم گفت خوبه

خوبه گلم

بله خوبه

اره عالیه

سوال های مرتبط

مامان گندم و علیراد🥹 مامان گندم و علیراد🥹 ۱۱ ماهگی
مامان شامی کوچولو مامان شامی کوچولو ۸ ماهگی
مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۱۰ ماهگی
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا 👶🏻 مامان بردیا 👶🏻 ۸ ماهگی
مامان آنیل✨️🎀 مامان آنیل✨️🎀 ۳ ماهگی