خانما ترشی زیتون میتونم بخورم

۴ پاسخ

اره بخور نوش جونت

گرمی نداره

اره چرا نخوری فکر نکمم مشکلی داشته باشع

اره چرا نمیشه

سوال های مرتبط

مامان کسری وبین راهی مامان کسری وبین راهی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه رنگی🥲💜 مامان جوجه رنگی🥲💜 ۶ ماهگی
مامان السا و تودلی❤️ مامان السا و تودلی❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه👧🏻 مامان پناه👧🏻 ۹ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۸ ماهگی