خانما سلفری برای همه اجباریه؟

۶ پاسخ

فعلا دارن برای همه مینویسن عزیزم به سن هم ربطی نداره کلا اگه سونو ان تی هم خوب در بیاد تازگیا ازمایش ها ریسک میزنه براهمه باید برن سلفری

نه‌عزیزم

نه عزیزم اگ مشکلی تو سونو انتی باشه یا سن بالای ۳۵ باشه میفرستن سلفری

نه عزیزم منم نرفتم دکترمم نخواسته

نه فقط برای خانم های باردار بالاتر از ۳۵ سال و یا کسایی که در اقوام و آشناهای نزدیکشون افرادی دارن ک مشکلات ذهنی و جسمی مادر زاد دارن

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی نبات💞 مامان نی نی نبات💞 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آراد🐻🤎 مامان آراد🐻🤎 ۲ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری