تازه بی بی زدم منفی شده با چهار روز تاخیر🙂💔💔

۶ پاسخ

یکی بود گهوارع امروز دیدم تا روز 9 منفی بوده بعد مثبت شده

یکم زود زدی عزیزم یکم صبر میکردی

چند وقته ازدواج کردی؟

واقعا چقدر ماها گناه داریم هر ماه دلمون میشکنه با دیدن بیبی چک منفی 🥲
غصه نخور عزیزم صبر کن چند روز دیگه دوباره بیبی چک بزن ایشا الله که جفتمون باردار باشیم من 1روز تاخیر دارم

تایک هفته صبرکن
اگه سابقه تاخیری نداری فقط صبرکن هرچی دیرترتست بزنی بهتره

همیشه تاخیر داری ؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی آینده🐣 مامان نی نی آینده🐣 قصد بارداری
مامان دخترام وتودلی🤰 مامان دخترام وتودلی🤰 هفته نهم بارداری
🌸✨🌱هانی🌱✨🌸 🌸✨🌱هانی🌱✨🌸 قصد بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته بیستم بارداری
مامان شومبول طلا💙 مامان شومبول طلا💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 قصد بارداری