۵ پاسخ

۳۸ هفته دیه بچه همه چیش کامل شده چون ۳۸ هفته سزارین میکنن

من ۳۶ هفته ویک روز زایمان کردم اوکی بود دختر داشتم پسر رو نمی دونم

از ۳۷دیگ کامله عزیزم

۱۰۰٪

اره عزیزم
از ۳۷ به بعد بچه کامله

سوال های مرتبط

مامان یکتا مامان یکتا ۶ ماهگی
مامان دلین مامان دلین ۲ ماهگی
مامان نیهاد❤🥺 مامان نیهاد❤🥺 ۴ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد