خانوما تو این هفته ها واژن درد دارین

۱۴ پاسخ

من وحشتناک درد دارم موقع بلند شدن و نشستن

الان یعنی من ندارم یعنی بچم هنوز پایین نیومده؟😭

بسیااااااار

خیلییییی
من از ۳۲ هفته دارم و الان شدید تره و واقعا موقع پهلو به پهلو شدن اذیتم

شدیدا

اره اونم زیاد

من ندارم

شاید اونایی ک شکمشون بزرگه نسبتا دارن چون من شکمم اونقدر نیس

من که ندارم

آره منم داشتم

اره منم خیلی درد دارم

من امروز یکم تیر کشید

اره من خیلی واژنم درد می‌کنه مخصوصا وقتی دراز میکشم میخام بلند بشم

هفته های قبل خیلی داشتم الان یکم کمتر شده

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🐥 مامان نی نی 🐥 ۱۲ ماهگی
مامان پناه خانم🥺🩷 مامان پناه خانم🥺🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ♥️آیلین✨ مامان ♥️آیلین✨ ۲ ماهگی