۹ پاسخ

معمولا قند دو ساعت بعد رقمش باید پایین تر باشه اون یکم مشکوک مواظب باشید اصلا قند مصنوعی نخورید برای سلامتی نی نی و خودتون

ززیم بگیر خوبه

اره نگران نباش

طبیعیه عادیه
قندت لحظه ای شربت رو خوردی ۱۳۹ بوده بعد ۲ ساعت شده ۱۳۲

قندت خوبه فقط قند دو ساعته زیاد پایین نیومده

عزیزم دوست داشتی بیا گروه تلگراممون
باردارن همه
تعداد هم زیاد نیست
به این ایدی پیام بده
@ftme_kh91

خوبه ک گلوکزه اون اخرش نوشته برات باید بین چندو چندباشه نگا کن خودت

خیلی لب مرزه به دکترت حتما نشون بده

قندت زیاده

سوال های مرتبط

مامان نفس و🩵🩵 مامان نفس و🩵🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا❤ مامان معجزه خدا❤ ۱ ماهگی
مامان رهام مامان رهام ۶ ماهگی