مامانا عسل توبارداری بخوریم‌ک ضررنداره؟؟

۶ پاسخ

نه
هر چیزی به اندازه ضرر نداره

نع روزی یک قاشق یا دوتا اشکال ندارع منم میخورم

عزیزم باید مطمعن باشی ک شکر قاطی نداشته باشه و واقعا عسل طبیعی باشه

من نمی‌خورم کلا میترسم 😑😑🥺

نووووش جونت جنسیت تشخیص ندادن؟

ن من هرصب میخورم

سوال های مرتبط

مامان کوروش جان👶🏻❤️ مامان کوروش جان👶🏻❤️ ۱ ماهگی
مامان نینی ناز مامان نینی ناز هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ترنم مامان ترنم هفته بیست‌وهشتم بارداری