۵ پاسخ

دکتر برا‌دختر من آزیترومایسین و سیتریزن داد برا تب و سرفه

کتوتیفن هر ۱۲ ساعت ۱ سیسی بده
پسره منم بشدت سرفه میکنه نمیتونه بخابه تازه از دکتر اوردم

من امروزپسرمو بردم دکتر شربت پلارژین نوشت واس سرفه

آیورامی

آیورامی

سوال های مرتبط

مامان گل های من ❤️🫠 مامان گل های من ❤️🫠 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه و🩷 مامان فاطمه و🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری