پس فردا باید برم انومالی باخره باورم نمیشه🥹🙏❤️

۷ پاسخ

اره انشاءالله زود بگذره

پیش کی انومالی انجام میدی عزیزم؟

وای خدا انشاءالله بسلامتی
من تا ۱۲ آذر باید صبرکنم

چندهفتته

عزیزم بسلامتی 😍💋

الهی بسلامتی عزیزم انشالله قسمت ماهم بشه

دست راست روی سر من مردم از فضولی منی که اصلا صبر ندارم

سوال های مرتبط

مامان حسنا 🩷✨️ مامان حسنا 🩷✨️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ستین🧿❤️ مامان ستین🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد