پس فردا میخوام برم انومالی 🥹🤰🏻🐣🍇
بنظرتون جوجه من چیه🙈🍓🐣

۹ پاسخ

عزیزممم یادش بخیر یاد خودم افتادم واقعا حس خوبیه میری جوجتو میبینی تکون میخوره و...🥺🥺ایشالا هرچی ک هس صحیح و سالم باشه فقط

علائمت چیه؟😁

خودت چی میگی حدس خودت چیه ؟؟؟

من هرچی حدس بزنم برعکس🤣🤣🤣

مبارک فقط سالم باشه

من ان شالله سه شنبه میرم

منم فردا زنگ میزنم نوبت بگیرم، یا دوشنبه میرم یا سه شنبه، شما چند هفته اید دقیق؟
انتی حدس نزدن؟
از من که انتی حدس نزدن ۱۵ هفته هم رفتم گفتن به پهلوئه مشخص نیست، ولی حسم میگه دختره🥺😍

من حس میکنم دخمله

حسم میگه بچتون‌دخمله

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی🩵 مامان تو دلی🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیدا❤تودلی🫣💙 مامان آیدا❤تودلی🫣💙 روزهای ابتدایی تولد