۵ پاسخ

توکل ب خدا ایشاالله ک هرچی هس ب خیرو خوشی بگذرونیش🤲🏻🥺

وای چرا مگه چیشدی؟

آخی عزیزم توکل بر خدا

انشالله خدا بزرگه

انشالله هیچی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان جانا و کوچولو مامان جانا و کوچولو ۹ ماهگی
مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی