خانما شما چه مکمل های میخورید؟

۲ پاسخ

کلسیم،ویتامین دی،مولتی ویتامین،آهن
ویتامینایی که تو بارداری میخوردی تا سه ماه بعد اززایمان هم باید مصرف کنی

هیچی
اصلا وقت نمیکنم 🚶‍♀️💔

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان فسقلیچه مامان فسقلیچه ۱۷ ماهگی