۶ پاسخ

دکترها میگن ندین

منم میدادم من روزی یباردادم

نده
ب من گفتن اینجور چیزا زمینه دیابت بزرگسالیه
منم ندادم
راه های دگ هس

من دادم بچم ایقد بالا اورد 🥲

خواهرم به پسرش میداد ولی من جرات نکردم فعلا بدم

آبجوش نبات دادم ،اره آروم میشه

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 ۱۲ ماهگی