۱۱ پاسخ

من هر ماه که پریود میشم همیشع میگم خداروشکر این ماه هم به خیر گذشت 😂

ای خدا اینقدر خندیدیم😂😂😂

خوش بحالت دستت روی سر من ک در حسرتشم الان

مبارکه😅🤣

منم بعد یکهفته تاخیر امروز شدم😇 به شوهرم گفتم میگه نکنه دارو خوردی بچمو سقط کنی بی‌بی چک ردا بودم منفی بود البته

منم روز ششم هستم 🤣

دیروز شدم از خوشحالی کله خونه رو برق انداختم

خوبه والاه آدم نگران میشه فوری وقتی یه روز از وقتش‌میگذره البته من یه هفته مونده به پریودم دیونه میشم

امروز صبح شدم چی بگم انگاری کل دنیارو بهم دادن 🤝🤝خوشبختم😅🤣

🤣🤣🤣🤣

انشالله قسمت من

سوال های مرتبط

مامان دوقلو های کنجدی مامان دوقلو های کنجدی ۱۴ ماهگی
مامان رایان و نویان🐣🐣 مامان رایان و نویان🐣🐣 ۱۵ ماهگی