پریود شدم خوشحالم ننه



پوشک
بچه
شیر

۹ پاسخ

ازادیت مبارک

انشالله خوشحالی همه
منم پریودشم😂

آزادیت قسمت همه

وای🤣🤣من یه بار از خوشحالی پریودی انقد قر دادم دوتا مسکن بعدش خوردم😂😂

وای منم از صبح شدمم

انشالله قسمت من

انشالله قسمت همه😂✌️🎈

ایشالا پریودی قسمت همه

منم🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها 💙💝 مامان دوقلو ها 💙💝 ۱۴ ماهگی