۷ پاسخ

منم دستام سبزه س هررنگی میزنم میاد

من تیره میزنم انگاری دستام سیاه تر دیده میشن همیشه صدفی یا صورتیی ملایم یا نقره ای میزنم

قرمز با گل های بابونه قشنگن من قبلاً زده بودم

زرشکی

قرمز
زرشکی
سرخابی
مشکی
سورمه ای

نود....

زرشکی کاربنی

سوال های مرتبط