۲ پاسخ

منم همینم

خب طبیعیه
جنین فشار میاره تو کمر و لگن
دیگه وقتی سرپا‌هم‌وایسی فشار بیشتر میشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 روزهای ابتدایی تولد