۱۳ پاسخ

من ۳۶هفته و ۶روزگی کیسه آبم پاره شد خداروشکر بچه کامل بود باهم فرداش مرخص شدیم

۳۸هفته و سه روز

۳۳😕😂

به من واسه ۳۸ هفته و ۵ روز نامه داد ، دیرترم میشد خودم اون تاریخ و خواستم

38هفته و2روز

بخاطر شرایطم ۳۷هفته تمام

۳۸ هفته و ۵ روز

۳۹ هفته و ۱ روز

من ۳۷هفته ۴روز

من سزارین اورژانسی شدم ۳۹هفته و۲روز

۳۸ هفته و ۵ روز خیلیم راضی ام از سزارین

بمن ۳۸ هفته و ۴ روز گفت

سلام بستگی به شرایط داره
معمولا در ۳۸ یا۳۹هفته سزارین می کنند .
ولی بازم بستگی به شرایط مادر و پزشک داره

سوال های مرتبط

مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی