۹ پاسخ

باید اول ۸ ساعت چیزی نخوری بعدم‌که عمل شدی بهت میکن تا فلان ساعت هیچی نخور بعد مایعات مصرف کن بعد باز بهت میکن فلان ساعت دیگه باید راه بری

چای نبات و خرما آب کمپوت نسکافه سوپ اب روغنو‌ یا کاری

چایی نبات گرم که واقعا بهم چسبید
با اینکه درد شدید داشتم ولی چون دوسه ماه اخیر چایی نخورده بودم به خاطر معدم اون چایی نبات عجیب چسبید بهم بعدش از خونه ابگوشت بدون نفخ برام پخته بودن توی شیشه اوردن برام با نون محلی / واسه اینکه شیرت قوت بگیره

نسکافه انرژی زا کمپوت شکلات تلخ چای

ده ونیم شب شام خوردم ک هفت صبح مثلا عمل دارم ناشتاباشم امادوازده ظهر عمل شدم😐تا نه شب نداشتن چیزی بخورم.اول نسکافه خوردم.ده دقیقه بعد سوپ رشته خوردم و برنج و مرغ

به من گفت کم کم بامایعات کمپوت یا چای نسکافه شروع کن

آب کمپوت انجیر و گلابی

سوال خوبی پرسیدی

چای کمرنگ و نسکافه

سوال های مرتبط