۲ پاسخ

در حد یه لیوان طوری نیست،منم خوردم تو مریضیم

این دمنوش مخصوص انفولانزا وسرماخورگی من ۲۷ هفته ویروس گرفتم خوردم عالی بود

سوال های مرتبط

مامان 🩷🌸TABAN🌸  🩷 مامان 🩷🌸TABAN🌸 🩷 ۱ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی