۳ پاسخ

اگه تب و اذیت نداره نده عزیزم داروها پیش فوایدشون ضررم دارن دیگه

بچتون اسهال هم گرفت بعد واکسن؟

روز اول هرچهار ساعت
روز دوم هر شیش ساعت
بعدش دیدی تب نداره نده

سوال های مرتبط