اسم دخترم قشنگه فاطمه سما؟

۱۳ پاسخ

کاملا اسم عربی هستش ما ایرانی هستیم یه اسم ایرانی انتخاب کن

این همه اسم قشنگ فاطمه و زهرا و این اسمارو فقط مادر پدر میپسندن.دختر شما نسل جدیده به هیچ وجه خوشش نمیاد از اسمش

با احترام نمیپسندم

بهم نمیان عزیزم
ب نظرم قشنگ نیس
بازم هر جور صلاح میدونین

با احترام من هم نمیپسندم ،

فاطمه تنها قشنگه سما هم تنها قشنگه

دو اسم بهم نمیخوره اصلا جدا قشنگن

باید خودتون دوست داشته باشین ولی چه اصراریه دوتا اسم کنارهم؟

یه اسمو صدا میکنن اطرافیانت مطمین باش

بله واقعا زیبا هست 😍✨منم اسم دخترمو قرآنی میذارم انشالله
🎀🧚🏻‍♀️دختر:
1 حُسنا🧕🏻
2 دلارا🧜🏻‍♀️
3 مُهَنا🌊
4 مَهوا🌙
5 نهال🌱
6 آلاء🍯
7 نَوا🎶
8 ماهورا💫
9 سماء🌌
1 ماریسا✝️
11 ملیکا👸🏼
12 نورا✨
13 اِسراء🌠
14 ضحا🌤️

بله قشنگه💖

جان عزیزم....
زیبا 🩷
اول خودت باید کیف کنی وقتی صدا میکنی 🥰

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۴ ماهگی
مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان ... مامان ... هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علی مامان علی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وپنجم بارداری