منم امروز زایمان کردم

۱۳ پاسخ

مبارررکه

بسلامتی و دل خوش قدمش مبارک باشه 😍 کدوم دکتر عملت کرد؟

بچه دوم

شکم اول یا دوم

میدونی اورژانسی بهتره

اره کیسه ابم تو خونه پاره شد اومدم بیمارستان دهانه رحمم بیشتر از یک سانت دو سانت نبود دیگه سزارینم کردن

دکتر خودت امد بالا سرت یا نه

خوبه دکتر کی بود

اورژانسی بودی

خوبه به سلامتی کدوم بیمارستان بودی

مرسی،،

کدوم بیمارستان سزارین یا طبیعی

به سلامتی قدمش مبارک باش

سوال های مرتبط

مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان ملکا و شاهان مامان ملکا و شاهان ۹ ماهگی
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی
مامان شهریار.وحنا مامان شهریار.وحنا ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۱۴ ماهگی
مامان الوین و ادوین مامان الوین و ادوین ۱۴ ماهگی
مامان آرش و آرین مامان آرش و آرین ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین💞 مامان ماهلین💞 ۱۲ ماهگی
مامان میران مامان میران ۱۱ ماهگی
مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 ۷ ماهگی
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز ۷ ماهگی
مامان مامان کیسان مامان مامان کیسان ۶ ماهگی