۴ پاسخ

میگم شماهم موقع درست شیر گلوله ای میشه؟
باید. زیاد هم بزنی خیلی غلیضه

من میدم خوبه وزنش روی نموداره میانگینه همیشه

ar ها کلا وزن دهی ندارن

من میدادم افتضاح

سوال های مرتبط