بچه ها دارم میرم سونو قلب تو رو خدا برام دعا کنید

۱۱ پاسخ

ان شالله خبر خوش بهمون میدی

انشالله خیره عزیزم

انشاالله که قلبش تشکیل شده با خبر های خوب برگردی

انشالاااا همه چی خوبه و بسلامتی بدنیابیاد🤲

انشالله همچی عالیه ❤

دوستان من ۲۴ایان بتام۱۹۶۰بودامروز۸۹۳۷خوبه به نظرتون؟؟

خداروصدهزارمرتبه شکر

خداروشکر

مامان کیاشا چیشد سونوگرافیتون

انشالله خوش خبرو بسلامتی بدنیامیاد

انشالله عزیزم از ته دلم دعا میکنم صدای قلبشو بشنوی خوشحال برگردی خونت

سوال های مرتبط

مامان 🩷آوا 🩷 مامان 🩷آوا 🩷 ۵ سالگی