سلام مامانا من سرما خوردم هیچی نمیتونم بخورم؟

۶ پاسخ

ببین اگه بتونی با استراحت و سوپ و مایعات خودتو درمان کنی که خیلی بهتره ولی خب بری دکتر هم یسری داروهای ضعیف میده بهت

منم سرما خورده بودم دکتر زنان بهم استامینوفن ۵۰۰ داد با شربت اکسپورانت ساده، کامپاندش ضرر داره باید ساده بخوری

درمان خانگی کن
مایعات بخور
شلغم بپز بخور
بخور ساده بده

منم درگیرشم این شربتو گرفتم

تصویر

برو دکتر عزیزم همینجوری دارو مصرف نکن

برو دکتر زنان بسته به هفتت دارو میده

سوال های مرتبط

مامان دختر م وفسقلی مامان دختر م وفسقلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلسا خانوم مامان دلسا خانوم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یاس مامان یاس هفته بیست‌وششم بارداری