۷ پاسخ

اگه اصل باشه اشکال نداره
میتونی از سایت شهر نوره تهیه کنی
من همیشه از این سایت میخرم
پیج هم دارن تو اینستا ،

عزیزم دکترم گفت ضرر نداره اگه قبلا استفاده کردید حساسیت ندارید از عطاری بپرس یه نوع هست مناسب بارداری

با تیغ بزن بعد ادکلن روی واژنت بزن ک نریزه بیرون

من استفاده میکنم

نه نمیشه . ماه های اخر میتونی تیزبر واجبی بزنی

استقاده نکن ضرر داره

استفاده نکنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان فسقلی🎊✨ مامان فسقلی🎊✨ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته سی‌وششم بارداری
مامان آوین🥹🩷 مامان آوین🥹🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری