۵ پاسخ

من رو کش شورت ام حس میکنم همش همونجا عه از اول بارداری فقط ی بار که آبمیوه خورده بودم دو تا کنار نافم حس کردم دیگه هیچی که میگن احتمالا دستش بوده از 18 هفته دیگه سونو نرفتم

زیر شکم تو مثانه

توواژن

همجا .پهلوچپ پهلو راست
بالای ناف .زیرشکم .کشاله ران😒همجا هست

دقیقا تو مثانم سمت باسنم

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان میران مامان میران ۱۳ ماهگی