۵ پاسخ

بله من اینطوری

عزیزم پسر منم داره دندون درمیاره و آبریزش بینی داره..دارو آبریزش ک بهش دادم آبریزشش بهتر نشده یعنی ممکنه بخاطر دندون باشه؟؟باید برای آبریزشش چیکار کرد؟

پسر منم اینجوری شده ابریزش داره خیلی
همش بخور میذارم
پلارژین دادم
سیتریرین دادم
بهتر نشده
حدس میزنم برای دندون باشه

آره دختر این علائم رو داره واسه دندون

اره میشه دختر من ایطور میشه

سوال های مرتبط